de negentiende dag in Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ad Wilma Johan en Toos - WaarBenJij.nu de negentiende dag in Zuid Afrika - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Ad Wilma Johan en Toos - WaarBenJij.nu

de negentiende dag in Zuid Afrika

Blijf op de hoogte en volg Ad Wilma Johan en Toos

01 Januari 1970 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Vandaag was het geen reisdag.
We hebben een stukje van Kaapstad gezien,dit was een leuk wijkje met gekleurde huisjes net zo iets als in Willemstad op Curacao.
Daarna zijn we door gereden naar Stellenbosch , hier mochten we zelf rondwandelen nadat we eerst een bezoekje hadden gebracht aan Oom Sammy's winkel dit is een leuk oud winkeltje wat van alles verkoopt.
In Stellenbosch hebben we ook nog een bezoek gebracht aan een wijnboerderij.
Vanuit hier terug naar het hotel, snel omkleden om daarna door te gaan naar het waterfront,hier hebben we een modern winkelcentrum bezocht en ook op eigen gelegenheid gegeten een heerlijke Italiaanse Pasta.
Dit was het weer voor vandaag en misschien tot morgen.

• 31 Oktober 2014 - 21:30

Ramona:

Hoi pap en mam,

Nou qua eten hebben we overeenkomsten!!!
    Ik heb vandaag met ons Mariëlle en de dames gegeten bij happy Italië (heerlijk).
    Verder zag jullie dag er wel anders uit dan hier

• 01 November 2014 - 18:19

Corry Hendriks:

Klinkt allemaal heel leuk! Van de wijnboer Stellenbosch is er ooit een serie op tv geweest.
    Bedankt voor de verjaardags kaarten! Heel speciaal om die uit Afrika te krijgen.
    Als we niets meer horen: nog de laatste dagen genieten en een goede reis terug!